Merhaba kızlar gece emzirdiğimde uyuyor ve 5 dk uğraşıyorim Gazi çıkmıyor uyuyor öyle uyuyor sizce ne yapmalıyım gazını çıkarmadan gece uyutan var mi acaba kısa mi 5 dakikalık süre çokta uyandırıp rahatsız etmekte istemiyorum aslında sizler ne yapıyorsunuz 2 aylık 15 günlük bebeğim