Merhaba anneler 17 gun once rota 2. Doz asi olduk doktorumuz 1 ay sonra 6. Ay asilarini yaptir dedi bugün itibariyle 6 aylik olduk ve saglik ocagindan asi icin cagiriyorlar 1 ay beklememiz gerekiyormus dedigimde de sikinti olmaz beklemeye gerek yok dendi. 2 canli asi agizdan aliniyorsa 4 hafta beklemeye gerek yokmus bilen birisi yardimci olabilir mi