Dfnnr 11 bucuk aylık kızım iki gündür sık sık gel gel hareketi yapıyor tekrarlayıcı hareket mi acaba diye kafaya taktım. Mesela pisi pisi nerde diyorum gel gel diyor sık sık yapmaya başladı normal mi var mı böyle bir durumla karşılasan
Uras0907 Dfnnr yapabildiği, öğrendiği bi davranışı tekrarlaması çok normal . Bol bol yaptırın kafaya takmayın 😊
thecamellia Dfnnr 9 ayşık oldu 2 haftadır felan benm kızımda yapıyor her bebekte olan bişey bir şeyi öprendikleri zaman yada öğrenecekleri zaman sürekli denerler
Mys30 Dfnnr benim bebegim de 7 aylik olmak üzere bikac gundur gel gel hareketi gibi el hareketleri yapıyor normal mi acaba ?
Dfnnr Uras0907 aslında çok önce öğrendi gel geli 7 aylıkken filan bir ara unuttu yapmadı iki gündür sürekli yapıyor sürekli intermette de bir kaç video gördüm tekrarlayıcı hareketlerde gel gel gibi yapıyor çocuk iki gündür uyku uyumadım
Uras0907 Dfnnr benim oğlum da 11 buçuk aylık aynı şekilde 7 aylıktan beri yapıyordu ama şimdi anlamını daha iyi kavradığı için sık sık yapıyorlar.
Dfnnr İçim rahatladı ya teşekür ederim. Peki işaret etme başladı mı mesela bizde oda yok birde işaret edilen yere bakma yok gözüme bakıyor işaret ettiğimde anlamaya çalışıyor gülüyor
mucizem_200921 Mys30 tabi ki norml cnm yeni şeyler kelimeler öğrenince tekrarlar benim oğlumda bu arada sürekli kurbağaaa der 😂
mucizem_200921 Dfnnr tbi ki norml yeni kelimeler öğreniyor bu da ilgisini çekiyor zamanla başka lkelimeler öğrencek ve onları tekrarlıyck benim oğlum 20 gündür alışmış kurbağaaaa Dior 😂ya da birşeyi yere vurunca kırııııı Dior yani kırıldı😂ve sürekli tekrarlıyor korkma bu arada 15 aylık oğlum
Mys30 ezgiii12490 merhaba şuan kızım 2.5 yaşında maşallah çok iyi. Hatırladığım kadarıyla bilinçsizdi, durduk yere surekli gel gel hareketi yapiyordu sonradan bilinçli yapmaya başladı