Merhaba, sezaryen dogum yaptim ve 40 gun tam kanamam oldu. Ertesi gun biter diye dusundum cunku baya azalmisti ama kanama cogaldigini farkettim, doktorum adet donemi baslamistir dedi fakat 2 hafta olacak ve halen bitmedi kanama, azalmasi yerine dahada cogaliyor, bebegim artik 2 aylik oldu ve halen dogumdan beri kanama bitmedi. Bu durumda olanlar var midir ? Sizce normal mi ?