Kızlar merhaba, tam 6 aylığız gecelerş halen 2-2.5 saatte bir mama içmek için kalkıyor uyanıyor hep bir kıpırtı halinde. Doktorumuz 6-7 saat kesintisiz uyuyabilir diyor ama hiç görmedim daha, 180 cc mama veriyorum gene aynı saatte kalkıyor 150 cc veriyorum yine aynı. Ne yapmam lazım artık çok yoruldum sürekli sık sık uyanmaktan buraya yazıyolar akşam 9da yatıyo sabah 6da kalkıyor diye biz hiç göremiycezmi o günleri acaba. Bu arada yatakta yüzüstü yatarken poposuna pşş patla uyutuyorum