Asaf_11 tugbactlkya başına koltuk altına ayak bileklerine kasıklarına soğuk uygulama yap canım .Ateş düşürücüsünü de ver Allah’ın izniyle atlatirsiniz
Deletedmom_32 tugbactlkya iyileşir çabucak inşallah soğuk pres yap eklem yerlerine yani su biraz ılık olsun yinede
Keremsmother tugbactlkya 1 çay kaşığı az galiba biraz daha ver benim bebeğe 3-4 ml arasında verince düşüyordu
nilesea tugbactlkya yarım ölçek ver demişti benim doktorum 1 çay kaşığı az kalır. İçinden çıkan ölçekle yarım ölçek.
Nagihan_EYMEN Eveli gün bizde vurunduk aşı 38.5 du 24 saat surdu koltuk altına ve başına soğuk uygulama yaptım bende sende yap calpol 4 saatte 6 saatte tekrar verebilirsin. 1 tatlı kaşığını yakın ver çay kaşığı az canım.
tugbactlkya Nagihan_EYMEN çay kaşığı verdim canım düştü şimdi bez bez koydum ılık duş aldırdım düştü çok şükür
tmrskbr tugbactlkya calpol düşük doz bir ateş düşürücüymüş doktorumuz söylemişti. Tylol diye bir şurup var o daha kuvvetliymiş ama bilmiyorum 4 ay için uygunmu bize 5 aylıkken vermişti doktor bir de bebeğim 8 kilo olduğu için ona göre doz ayarlanıyor dedi kiloya göre veriliyormuş