Nazay17 alışmış demekki cnm biz hastanedeyiz maglum beşik vs olmadığı için birde ilaçların etkisi ile biraz huzursuz sürekli kucakta geziyoruz birde tabii kucakta uyuyor ,napalim işte büyüyecekler öyle böyle rabbimmsagkik versin gerçekten 10 gündür hicbirsey gözümde yok sağlığı yerinde olsa keskede