Herkese selam 2 günlük bebemle biz de geldik. Zorunlu sezaryen sonrası süt problemi yaşıyoruz biraz. Ve ağrım sancım da çok çok fazla. İlk gün ebeler sütün yeterli dediler çocuk da emiyordu uyuyordu kısa aralıklarla. Ama ilk geceden itibaren çocuk ağlamaya başladı uyumadı vs ebeden mama takviyesi aldık anca o şekilde uyudu. Sürekli denemeye devam ettim ama gitgide de sütüm azaldı ve aşırı tahriş oldu.kimyonlu Rezene çayı içiyorum bol su çorba komposto içiyorum. Kızımla TEM tene temas ediyorum bolca ama hala Bikaç şeffaf su damlası gibi beyaza dönmedi sarı da değil ve çok az. Başka ne yapabilirim. Eşim dün laktamaz diye bir tablet duymuş gidip bakmış ama gece olduğu iÇin bulamamış bi eczaneye sipariş vermiş bugün alacak. Başka bilgisi olan var mı ? En hızlı neler süt yapar ? Göğüs kremi olarak da lanolin diye bi ilaç sürüyorum gümüş kapak da koyuyorum ama tahriş devam henüz.