Prnsesannesii merhaba 🌸 bizimde aynı durum olmuştu , ben emiyor doyuyor ağlamıyor diye seviniyordum meğer doymuyormuş , bebeğin doyduğunu kakadan değil çişten anlarsınız demişti doktorumuz. Allah korusun sarılık olabilir , bizim sarılık değeri yükselmişti ihmale gelmez siz bi doktora götürün. Belki dediğiniz gibidir aç değildir sarılık da olmamıştır ama en azından içiniz rahat eder. Hiç çiş yapmaması normal gibi gelmedi bana