Merhba kızlar . Benim ve eşimin bebeklikleri çok yaramazmış ama bizim bebeğimiz tam tersi sakin uysal kendi halinde oynayan bunaltmayan bir bebek. Bazen şaşırıyorum acaba hastamı dye ama göz teması kuruyor gel git anne baba dede hadi gibi seyler söylüyor işine gelince mama bile diyor akranlarıyla sosyalliği iyi oyuncak konusunda inatlaşmaları yok ağlama krizleri vurma olayları vs yok kollarımı açıp çağırdığımda koşarak geliyor acaba ben mi cok ince dusunuyorum . Sizde de oluyormu böyle