mrveaydgdu Kızlar büyüme hormonu saati denen birşey varmış benim bebeğim 2 ay 8 günlük acaba bu bebekler içinde geçerli mi yoksa biraz daha büyümüş çocuklar için mi ?
nura mrveaydgdu Benim bildiğim kadarı ile ilk 4 ay en önemli zaman. akşam 10 gibi salgılanmaya başlıyor gece 1e kadar
Verahu mrveaydgdu büyüme hormonu gelişim devam ettiği sürece devam eder canım oda genelde 23.00 03.00 arasıdır