Masalsena bende 3. Ye hamileyken 2. Kızım 9 aylıktı bende çok üzüldüm ağladım ama ben 2. Kızım için değil büyük kızıma üzüldüm onla aralarında 8 yaş var tam bana en çok ihtiyacı varken 2 benek üstüste oldu neden 2. Le 3. Arasında az varken üzülmedin dersen ilk kızımla 2. Arasında baya yaş farkı vardı. Büyük kızım yalnız hep sıkılırdı biraz karışık oldu demek istediğim şeyi anlatamadım ama yani aralarında az yaş olması zor elbette anne için ama kardeşler için çok güzel hiç sıkılmıyolar beraber oynuyorlar. Beraber aynı oyunları oynuyabilşyorsun ama çok yaş olunca mesela büyük kızım istiyor mangala oynayalım ama küçükler alıyo taşları atıyo keşke büyük kızımda az yaş farkı olsaydı ben yupranmaya hazırdım ama kızım üzülmeseydi