Kbrnr_krkmz İlk sezeryanimda hiç baş agrik olmamıştı ikincide baş ağrısından duramıyorum. Bu durumla karşılaşanlar ne yaptınızda baş ağrısı gitti lütfen yardımcı olur musunuz baş ağrısından duramıyorum çünkü 😭
Melinapasaygt Kbrnr_krkmz merhabalar dediğimi yapın hemen geçer inşallah. 3 bardak ikisi bir Arada şekersiz nescafeyi ard arda hiç ara vermeden bi kere de için anında etki görüyorsunuz narkozu atmanız lazım vücuttan
Egeninguzelannesi Kbrnr_krkmz Bende yaşadım baş ağrısı yatınca geçiyordu kalkınca başlıyordu gün geçtikçe azalıyor doktorunuza dda söyleyin bana tekrar serum takmislar di su ve Nescafe içmeye çalış
birmelekannesiiio Benim sadece ameliyat esnasında oldu sadece basım zonkluyordu resmen. Ama sonrasında olmadı Allah’a şükür bir Doktora git bence belki değerlerinde birşey vardır geçmiş olsun canım