ozgeeclk Bende her sene cicek sepetinden 2 tane cicek siparsim olur. Özellikle İstanbula olan siparisimde hep bir sıkıntı yaşıyordum. Sikayet ediyordum telefonla aranilip indirim kodu vb. Birseyle telafi etmeye çalışıyorlardı. Ama bu baya farklı bir durum. Her yere yazmama, ısrarla mail atmama rağmen bir kez bile telefonla aranilmadim. Resmen dolandirildim. Müşteri memnuniyetine bu kadar değer vermeyen bir firma görmedim. Yaziklar olsun haram olsun