Mini_ka bende Türk telekomdan vodafoneye geçmiştim bayiye gitmeyip İnternet üzerinden tarife seçtim hattı eve getirdiler felan ilk 3 ay 47 TL ödedim bu ay gelen faturam 74 TL, aradım dedim bu neyin nesi süper uyumlu 13GB tarife olduğu için gelen zamlardan etkileniyormuş sadece uyumlu tarife olması gerekirmiş işlem yaptığım sayfanın alt kısımda yazarmış tabi küçüçük olduğu için okumamışım ben o yazıyı. daha yeni geçtiğim için başka tarife de çıkmıyor, umarım sizinde öyle olmaz