Bu aralar güvenli bağlanmaya kafayı taktım.acaba bebeğimle o bağı kurabiliyor muyum diye aklıma takılıyor. Sezeryan oldum direk göğsüme gelmedi bebeğim:( sonra 3 ay olabıldgınce kucagımda tuttum . Banyoları dogdugundan beri koynumda yaptırırım. Ama bazen uyumayınca yorgunsam sinirleniyorum bagırmasam da tepkili konusuyorum of puf yapıyorum :( ayagını sıkıyorum sever gibi ama şefkatle değil:( hatta bir keresinde moralim de bozuktu uyumadı yine ona da bagıramam diye doldum iyice karsısında agladım yavrumun:( sonra aşırı pişman oluyorum😭 3. Ayınu bitirdiğinde bebek arabasına bindirdiğimde de cok aglıyordu soğuk vs diye birkaç kez kucagıma almadım yine agladı uyudu:(( bu mevzular aramızdaki bağı zedeliyor muz bazen de yemek yaparken vs aglıyor kucağıma gelmek istiyor, o an hemen almayıp oyalamaya calıstıgımda da yine zedelenir mi acaba bağ.şimdi 7.5 aylık. Güvenli bağın kurulduğunu / zedelendiğini nasıl anlarım
Bu konuyı baya önemsiyorum ama tam olarak nasıl ilerlemem gerektiğini anlayamıyorum