Kızlar selam 45gün önce doğum yaptım. 20 gün kadar kanamam oldu. 40ım çıkana kadar da günlük ped kullandım yani kanama oldukça azalmıştı. 3gündür falan da günlük ped bile kullanmadım. Tamamen temizdi. Bugün kahve-kırmızı arası bir şeyler gelmeye başladı. Bu regl olabilir mi? Yoksa içeride kalanların devamı mıdır? Merak ettim 😀 40ı çıkar çıkmaz regl olan var mı, varsa kanama durumu nasıldı?