Hilalimm61 Saçlarımı boyattığım için o kadar pişmanım ki
Resmen koperak dökülüyor ya 2 aydır boyadan sonra oldu dökülmüyordu bide banyoda kazık gibi ya sanki tabaka var üstünde saç derim de hep kepek doldu ve soyuluyor boyarken yanmıştı baya zaten kafamın derisi
Adi boya tarihi geçik falan kullandıysa eğer gerçekten beddua edesim var aynısı başına gelsin çok sinir oldum ya 🥺🥺🥺 zaten güzel yapmadı keşke yapamam deseydi bu rengi ya 😤