Keremikoo Alygkc neredeyse 15 aylik olmak uzere baba, meme, bay bay,ann(anne), ağabaa(araba) alkı(alkiş), cani isterse dede, ayakka(ayakkabi), lamb(lamba) diyor; demeye calisiyor. Miav, mo, üü rü üü, meee ,gak gak da cikardigi hayvan sesleri.
Alygkc Yagmur1c aynen kızım da öyle. 14 aylık bir bebek gördüm de epey kelimesi vardı maşallah ben de merak ettim biz mi gerideyiz diye ama genel olarak bu kelimeleri söylüyorlar demek ki bu aylarda
Keremikoo Alygkc sagolun🧿daha yeni yeni 15 gundur falan bu farkli kelimeler eklendi. Birden bire cözulecektir caninizi sıkmayin hic🌸
ArdicEge Alygkc 13 aylık oğlum bugun söyledigi kelimeleri not etmistim🙈 Baba Dede Nanane Mama Meme Ardişş(Ardıç kendi ismi😅) Balon Buss(muz) Ga(gandalf kedimizin ismi) Tedi(kedi) Aldım Geldim Attı Pop(top) Buu(su) Mii(miyav) Moo(möö) Benim çenem biraz fazla düsük sürekli konusuyorum evde hiç susmadan o yüzden bu ara papağan gibi her söylediğimi dili döndüğünce tekrar etmeye calısıyor. Bir tek anne demiyor anne de diyince kafa sallıyor bilerek demedigini düsünüyorum 🥲💆🏼♀️
Alygkc ArdicEge yaa maşallah baya kelimesi var ne güzel biz de işte anne,baba,annaane,gel,diy(giy),mama,meme,miav,çi(çiçek) bu kadar 😂🧿
Sefeff ArdicEge benimki de herşeyi soyleyip bi anne demiyordu. Cok bekliyordum ana 19aylikti soyledi. Şimdi anniss annos annecim her türlüsünü söylüyor. 2 yaşında tabi şuan. Annecim dedi mi bütün derdim tasam bitiyor 😍