Kizlar iki saat önce ayagima yemek masasi düştü büyük 8 kişilik misafirim vardi mutfak masam dört kişilik buyuk masayı çıkardık geri yerine goturuken yan yatırıp kapidan çıkarıyoruz yan yatırırken elimden kaydi havadan sert bir sekilde ayagimin üstüne düştü ilk önce pek ağrı hissetmedim bir saat sonra çok ağrıdı topallamaya basladim ayagimin üstü hafif şişti ama ağrısı cok kemigimi çatlamıştr etimi ezilmiştir nasil anlarim napmam lazm kırık değil öyle olsa agrisindan duramam ya ezik ya çatlak 😓😖