Sevgiemre Kizlar 14 gun once dogum yaptim ama hala sutum gelmiyor mecbur mama vericem ama nasl kullanilir bilmiyorum aldigim mama gilokoz mama nasl yapilir
Hki Sevgiemre canım glikoz derken nasıl yani markası nedir. Sendeki mamayı bilmiyorum ama diğer satılan sma bebelac gibi olanlar 30 cc suya 1 ölçek mama şeklindedir hepsi. 60 cc 2 ölçek böyle gider. Ama tabi bebeğin küçük 1 ölçek yeticektir ona bence çünkü sürekli emzir umarım sütün gelir benim gibi olmazsın 😔
Hki Sevgiemre anladım canım yani mamaların geneli bu şekilde ama senin aldığın nasıldır bilemedim tabi
Farahzeynep Üzerinde yazıyor olmadı lazım kaç ölçek nasıl olduğu. Örneğin aptamil her 30 mle 1 ölçek, ama smilac’ın ölçekleri büyük mesela, onu yarım ölçek koyuyorsun 😒