Merhabalar
Bebeğim 4,5 aylık ve Regl olunca gece saatlerine doğru sütüm olmuyor.Ağlama huzursuzluk olunca buzluktaki son sütü de verdim. Tekrar sağım yapsam ne zaman yapacağım bilmiyorum. Çünkü acıkınca sağdığımı da hemen ona veriyorum. Siz Regl döneminizde neler yapıyorsunuz?