Kizlar selam dun 1 yaş aşisi oldu kizim. Bugun malesef huysuzluk ve ates yapti 4 saatte bir calpol vermeye basladim ama calpolun etkisi gectigi an 38,5 oluyoe. Dolven mi vermeliyim yoksa acile mi gitmeliyi, bilmiyorum su an islak bezler koydum her tarafina. Yarim saat once calpol verdim ama hala dusmedi 38,5 🥺