Benim kızım da 15,5 aylık, aynı sizinki gibi. Üstüne bi de sürekli parmak ucunda. Geçen hafta dayanamayıp ortopedi uzmanına götürdüm. Çok şükür ayaklarında, dizlerinde, kalçasında hiçbir sorun yok, kasları da gayet iyi. Sürekli yürütme alıştırması yapın, 18 aya kadar normal dedi. İçiniz rahat olsun. Kendini hazır hissettiğinde tıpış tıpış yürüyecek inşallah 🙏