1annenin_sesi benim oğlum 3 aylık bizde yaptırdık bir hafta oluyor ben bardak koydum kartıpn bardağı kesip krem veriyor ztn fucitec diye bir krem sonrada zeytinyağı sürdüm yıkıyacaksın günlük yıkıyamıyorsanda oturma banyosu yapsınçok şükür ilk gün zorladı çişi dikişliydi inşallah yapıp rahatlarsınız küçükken en iyisi olmak büyüyünce psikolojik travmalar yaşıyor çocuklar