Yatak odam 26 derece oluyor tek mutfak camı açıyorum onunda faydası olmuyor yatak odasınında camını açamıyorum sabaha karşı serın oluyor kısa kollu zıbın sort gıydırıyorum bacakları soğuk oluyor ama terlıyorda nasıl yatırıcam bılmıyorum kızım 1.5 yaşında