123401 Kızlar ilk kızım 2 yaşında 11 haftalık ikinciye hamileyim elimi karnıma koyduğumda resmen bebeğin dönmelerini hareketlerini hissediyorum cok erken degil mi bana mı oyle geliyor anlamadım
Hande-ege 123401 biraz erken hayırlı olsun öncelikle. 2. Hamilelik için bile olsa biraz erken hele dönme hissetmek için.