Bugün 4.5 aylık oğlumu doktora götürdüm muayene sırasında doktor kalça asimetrisi var dedi kalça ultrasonu normal çıkmıştı çıkıklık yoktu sağ taraf alfa açısı :64 beta açısı : 47 sol taraf alfa açısı: 67 beta açısı:35 sonuç her iki tarafta normal tip 1 kalça diye yazıyor raporumuzda Bu iki aylık çekilen ultrason sonucumuzdur. Bugün doktorumuz kalça çıkıklığı değil kalça gelişim geriliği var kalçasındaki iki çizgi eşit hizada değil mutlaka bi ortopedist görsün dedi. Böyle bi durum yaşayan var mı? Nedir bu kalça gelişim geriliği?yarın ortopedi doktoruna götüreceğim ama içim içimi yedi yazmak istedim buraya lütfen bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?