Kızlar bebişine emzik tutturmak isteyip başaramayanlar toplaşın işe yarayacak gibi bir fikrim var bu maskelerin ipleri var ya 2 maskeden kopardım onları elimde toplam 4 adet lastik oldu ve onları 2 tanesini birleştirip emziğin bir tarafına diğer 2 ikisini de diğer tarafa takıp bebeğin kulağına takıp emmesi sağlanabilir 2’şer tane yapma sebebim bol olsun diye deneyemedim bebeğim uyuyordu ama denemek isteyen olursa diye size de yazıyorum🥰 şimdi emzik tutturmayın alıştırmayın diyen birileri olabilir fakat herkes bebeği için kendi araştırıp kendisi kararlar verebilir anne babanın bileceği şeyler bu konular siz kendi bebeğinize vermeyebilirsiniz 😉