Kızlar 15 günlük bebegim var o kadar hırslı emiyor ki sütüm kursagında kalıyor emerken boğulacakmış gibi oluyor. Korkuyorum genzine kaçıcak diye. Arada mememi bırakıyor ağlamaya baslıyor. Sütüm geliyor çok şükür ama böyle hem ben hemde o çok yoruluyor. Stres oluyoruz. Bugun emzirme destek hattını aradım makas yap sütün çok geliyodur dedi ama o da fayda etmedi. Siz neler yapiyorsunuz