3 aydır adet olamıyorum emzirmiyorum 10 aylk kızım zaten doktora gittim attan muayene etti kan testi yaptı tarlusal diye ilaç verdi 6 günlük bi ilaç kullandım kuru bittikten sonra 1ile 10 gün içinde adet olmanı bekliyoruz olmazsan tekrar gel dedi yarın 10. Gün ve hala olmadım allah askna bi fikriniz var mı ilaç kullanmama rağmen niye olmadım erken yaşta menapoz olmiyim sakin stresten falan ne diyorsunuz varmı bi fikriniz kötü düşünceler alçak artık beni :/