Benim sezaryen dikişim herkesinkisinden biraz daha aşağıda. Doktorumun yöntemiymiş daha çabuk toparlanıyormuş ki gerçekten 8.gün ayaklanmıştım 👍🏻 tüylenme bölgesinde ise kıl dönmesi falan da olabilir bence ama yine de doktora görünseniz çok daha iyi olur