Merhabalar bı uyutma kaosundan sonra ilk defa post açmaya karar verdim. Benim kızım 6 aylık oldu ve 2 aylıktan beri hamakta uyuyor gazlı bir bebek olduğu için hamakta uyudu her yöntem sonunda emmedigi için çok zor oldu hamağı sevdi şimdi 6 aylık olduk ama hamak dışında hiçbir şekilde uyumuyor heryerde Hamak olmuyor artık aşırı zorlanmaya başladım ve diş çıkartıyor çok huysuz ben ne yapabilirim nasıl uyku eğitimi vercem bana yardım edin karışık oldu biraz kusura bakmayın şimdiden teşekkür ederim 🥰