Hayırlı akşamlar anneler kızım çişini yaparken bugün açıyor diye ağladı bı kaç kere çişini tuttu yapmadı tabi sonra dayanamayıp ağlayarak ya olsa çişini yaptı. Ben direk idrar yolu enfeksiyonu diye düşündüm yarın tahlil vericem başka bir şey olabilir mi sizce pişik yok özellikle baktım.