Asivemavi Kızlar merhaba bugun markette gördüm bi kaç kişi vita susuz yağ almiş bu yağ ne yağıdır ? Nerelerde kullanılır, iyi bişiymidir ? Yemek vs için uygun mu ? Almaya değer mi ?
Laden Asivemavi kızartma oluyor çok güzel bu yağdan. Babamın cafesi var. Patates kızartmasını bu yağla yapıyor orada hep. Çıtır çıtır oluyor🌺
Asivemavi Laden yaa o zaman alayım bende kızartmaya çok seviyoruz bizde . Peki kullamımı nasıl olacak yağ ericek mi tavada yoksa hiç görmediğiö için bilmiyorum