6 ay 6 günlük oğlum.. imi gündür aksam 9 dan sonra çığlık çığlığa.. doktora götürdük gaz var dedi..Ama gündüz çok iyiydi bugün akşam yine 9 dan sonra başladı zor uyuyor..doktor daha diş falan da yok dedi..ilaçları da düzenli verdim..yine huysuzluk vardi en son kıyameti kopardı güç bela baş ettik..mamasi conformil iken normal aptamile geçmiştim ondan mı oldu ,ek gıdadan mi oldu çözemedik. İlk zamanlar maflor kullanıyordum simdi de kullanabilir miyim ?Bide sizce başka neyden agliyir olabilir varmi seçeneğiniz ona göre düşünüyorum şuan.