Medine01 benim kızım da 12 günlükken falan başladı gaz sancısından ağlamaya hala devam ediyor hatta artıyor maalesef. 29 günlük şimdi sadece akşamları da değil sabah öğlen saat sürekli bacaklarını kasıyor, ıkınıyor ağlıyor. Gazdan dolayı meme de emmiyor. Biogaia işe yaramadı, sab simplex de yaramadı şimdi nurse harveys e başladık sanki o da işe yaramıyor 😩 gaz masaları vs daha ne yapalım bilmiyorum. Gazdan uyuyamamaya ya da hemen uyanmaya da başladı. Elektrikli ana kucağı aldık dün, inşallah en azından uyutur çocuğu