Ben ogluma ihtiyaç dışı pahalı birşey almam normalde,eğer işime yaramassa yollarım dediğim kolluk mükemmel ötesiymiş alın aldırın.Saatlerce bu şekilde kendisi yüzdü babası tabi etrafındaydı.İlk çok garipsedi ağladı tabi sonra babasını ittirdi bırak beni diye 😀Tavsiye ederim gerçekten işe yarıyor almak isteyip tereddüt edenler için yazıyorum 