Hayırlı akşamlar. Oğlum 20 ay 6 günlük son bir bucuk aydır kesinlikle tanıyamıyprum oğlumu 2 yaş sendromu köpek dişlerinin 4 ünün zorlaması derken uyku beslenme çöp oldu . Sorun su ki doğdugundan beri rutini olan aynı saaatte yatan bir bebek . Saat sekiz bucukta hazırlanır dokuz gibi uyur ama üç aya yakındır hergün sabah beş te ya da en geç (en geç diyorum ) 6 da uyanıyor . Gece de uyanıyor destekli uyutmuyorum bırakalı cok oldu ama her uyanmasında odasına gidiyrm beni göryr diyaloga girmeden yanında oturuyrm sadece ve uyuyunca gidiyrm . Neden bu kadar erken uyanıyor geçte yatsa saatindede yatsa bu durum böyle öneriniz var mı bana artık bedenim iflas etti .