Aak040422 Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık reflusu var reflü maması kullanmaya başladık ama gece beslerken katı bir mama olduğu için yemesi zor çekerken zorlanip yemeyebilir gece normal mama versem gündüz reflü maması versem sizce olur mu
Mcnkarsel Aak040422 gece verdiğinizde rahatsız olmazsa belki verilebilir gözlemlemek lazım bence. Ama yinede doktora bi sorun isterseniz nolur nolmaz
Aak040422 elisa_11 onuda düşündüm aslında çünkü normal mamadan da kullansam diğerinin etkisini azaltmış olur muyum acaba burada biri yazmisti normal mama ve reflü mamasini karistirip veriyorum diye ah onu bulabilsem sorucam 😀
Zeynepinci Aak040422 o zaman biberonun ağzını genişletebilirsiniz eğer meme alıyorsa memenizi bırakır diye yapmayın diyecektim ama bence karıştırmayın gündüz ayrı gece ayrı diye
Aak040422 Zeynepinci yok malesef memeyi aldiramiyorum asla 😓 öyle yapayım o zaman çok teşekkür ederim
Aak040422 Zeynepinci almıyor denedim o şekilde de ilk bir buçuk ay sütle gittik ama şimdi sütü içmek istemiyor hiç atıyor ağzından
Zeynepinci Aak040422 olsun sağlıklı olsun gelişimi güzel olsunda gerisi canı nasıl isterse öyle olsun bence 😊