Arasmqhir belli bi vakit yok bizde ne zamana denk gelirse yıkarım. Geceleri pek yıkamam ama kendini çok kirletmediyse. Başını üşütmesinden korkarım. Kendim de sinüzitim gece başımı yıkaya yıkaya oldu o yüzden korkarım yavruma da olmasın diye. Mecbur kalırsam yıkamaya şapka takarım öyle uyuturum