Kızlar bebişim 3 ay 22 günlük.1 ay önceye kadar mama ve meme gidiyorduk. Geçen aydan beri hep mama vermeye başladık. O günden itibaren kakası hep yeşil oldu ve 3 4 güne bir yapıyor. Fakat son bir iki haftadır hiç iştahı olmuyor istemiyor mama içmeyi bağırıyor sallayarak falan içiriyorum ama bırakıyoruz. Acaba mama mı değiştirmem gerekiyor doktorumuz evolvia geçebilirsin dedi. Kullanan var mı