sevim_kos sevgikelebegi beyazlarda ve kızımın kıyafetlerinde ön yıkama yapıyorum. Renklileri 1 saatlik programda yıkıyorum
AyazisMom sevgikelebegi renklilerde yapmıyorum 30 derecede yıkıyorum zaten bir kez giyilip çıkarılıyor beyazlarda da duruma göre yapıyorum keskin bir leke falan varsa yoksa eğer 60 da yıkıyorum sadece
Sontvbukucu sevgikelebegi bebek kiyafetleri için soruyorsaniz üstünde en fazla 3 4 saat kaldığı için yapmıyorum.
___ Normal yıkıyorum leke programına atıyorum 3 saat ama yine de çıkartmıyor lekeleri. 60 dereceye atıyorum beyazları yine çıkmıyor her türlü deterjanı denedim yine çıkmıyor, yeni makinalar leke çıkarmıyor ya ,yada benimkinde sorun var 🙄
sevim_kos ___ sadece yağ, yemek kelesi olduğunda leke üzerine fairy döküp atıyorum makineye. Her türlü leke çıkıyo benim. Ve renklileri 1 saatlik kısa programda yıkarım. Makinanızda ya da deterjanınızda sorun olabilir mi
Lavinia_1 Beyazlılarda ön yıkama yapıyodum 2,5 saatte bitiyordu renklilerde 2 saatte normal yıkanıyor.şimdi eşim elektrik zam geldi kısa ayar yap (30 dakika) geç akşam 10 dan sonra çalıştır diyo😂😂ne yapsam bilemedim 🤷🏻♀️
Asiaaaa Lavinia_1 aslında araştırmanizi tavsiye ederim 30 15 dklik kısa programlar daya fazla enerji harcadığı için elektriği daha fazla yakıyor eğer makinenizizda ekonomik programlar varsa onları kullanın ben bulaşık makinesini geceden çalıştırıyorum 3 buçuk saat yıkıyor eko programda elektrik ve sudan tasarruf ediyor çamaşır makineside oyle
Alyaaselim Lavinia_1 kısa proğramlar enerjiyi daha fazla harcar. Düşünün ki normal proğram 3 saatse siz onu yarım saatte yıkamaya çalışıyorsunuz bu da ekstra su ve elektrik demek. Sadece zamandan tasarruf edersiniz faturalar daha da artar :)
___ sevim_kos ben de deneyeyim bakalım teşekkür ederim. Bilmiyorum büyük ihtimalle makinada çünkü her türlü deterjanı kullandım çıkmıyor 2 sene bile olmadı eski makinalar çok sağlamdı ya annem 20 sene kullandı çok da güzel yıkıyordu.
ilknur-3 Bende gece 10dan sonra calıstırmaya önem veriyorum. Ama cocugun kıyafetlerini gündüz atıyorum. Hep ön yıkama yapıyorum. Pandemi den alıskanlık oldu. Virüs yüzünden hep ön yıkama yaptım. Simdi ön yıkama yapmasam temizlenmez gibi geliyor
Lavinia_1 Asiaaaa bende şimdi bulaşık makinesini çalıştırdım eko da dediğiniz gibi az yakıyo çünkü gelen servis elemanı da dile getirmişti bunu benim çamaşır makinem sıkıntılı heralde bi bakayım araştırayım onu ama Arçelik misal beyazlılara basınca derecesi saati herşeyi çıkıyo ben direk start yapıyorum uğraşmıyorum öyle derecesiyle falan çok mu yakıyo az mı ona bakayım ben bi 🙏🏻
sevim_kos ___ ever orası öyle. Şimdikiler şans işi. Aynı markadan biri çok memnun biri lanet ediyo. Kutudan arızalı çıkma oranı çok yüksel
Lavinia_1 Alyaaselim hemen eşime söylüyorum 😂valla doğru tutturdu az yak az yak zam geldi diye 😬 ben devam edeyim normalde yıkamaya 👍