Balbeby bebeğiniz diş döneminde olabilir mi acaba. Çok geçmiş olsun pişik için doktorumun önerileri şu şekilde banyo uaptırın her gün. Günde 3 kere 15 er dakika falan bezsiz tutun. Bir de bize fucidin 2 kere sürün dedi ve oxizinc ve trosyd 2 kere sürün demişti. Bizimki dişten dolayı biraz sivilce gibi pişikleri vardı 11.5 aylık oğlum. Dünden beri yapıyorum biraz azaldı özellikle sivilce gibi olanlar.