Emzirirken bebeğinizi kucakladığınız pozisyon sizin ve bebeğiniz için konforlu olmalı.bebeğiniz emmeyi kavrayıp, iyi emmeye başladığında, en iyi süt sağladığı, kendisi için en ideal pozisyonu bulacaktır ki bende yatarak emziriyorum çokta hoşuna gittiğinden eminim çünkü kucağımda emmeyi sevmiyo mızmızlanıyor yattığım zaman yanına çok iyi kavrıyo göğsümü hatta şimdi elleriyle artık tutmaya başladı göğsümü😍çok nadir kucağıma alıp altında yastık koyup yatar pozisyonda emziriyorum 😌hem böylesi daha iyi dinlenmiş oluyorum yatarak bazen kızım uyuyunca bende uyuyakalıyorum 😂