Tubi00 MySunny ama doktor mama içtiği için suya daha çok ihtiyacı var demişti o yüzden korkuyorum böbreklerin falan sorun olursa diye
MySunny Tubi00 öyle olsaydı, emmeyip sadece mama içen bütün bebeklere doğar doğmaz, su içirmeleri gerekmez mi!!!! Evet içse güzel olmaz mı olur.Ama demekki su içmek istemiyor.Evet içse güzel ama istemiyor.Zorlamayın bence. Zorlanacak bir konu değil çünkü.
burjuvaanne Tubi00 çay kasigiyla bi dene birde şu kucuk meyve sulari oluyor ya icini boşat temizle çakala ona su doldur pipetinide tak onla bi dene bakalim
burjuvaanne Tubi00 ne demek fikir deneyim işte ben arkadasimin cocuklarinada öyle icirdiydim icmiyo diye uzulup duruodu e bobrek ler icinde iyi tabi bi yerden sonra gittim migros yakinda aldim geldim yaptim simdi masallah hepsi içe içe şaril şaril beze gidio 😂