Kızlar 6 günlük bir bebeğim var. Sadece emmek istiyor. Bugun saat 12 den akşam 5 e kadar memede kaldı. Yarım saat emiyor yatağına koyuyorum 5 dk 2 dk sonra tekrar uyanıyor ağlıyor ve tekrar meme emiyor. Kısır döngü gibi. Halim klmadı hiç. Bu kadar fazla emmesi normalmi sizce. Sütüm çok geliyor şükür ama aşırı bi emme isteği var koltuktan kalkamıyorum. Herkesmi bu şekilde. Bir anormallk varmı