birmelekannesiiio Kızlar iyi akşamlar.. bidahaki ay reglim tatile gideceğimiz tarihe denk geliyor bu yüzden kullanmak istiyorum ne zaman baslamam gerekiyor birde eczanede veriyorlar mı reçetesiz falan ?
hemsire09 birmelekannesiiio devlet karşılamıyor reçetesiz alabilirsiniz tahmini adet tarihinizden üç dört gün önce kullanmanız gerekiyor hapı bıraktığınızda adet oluyorsunuz ona göre kullanıyorsunuz