Mizmizmyrtle Kızlar oğlum 9 ayı geçti geçen gün doktora sormayı unuttum ya hala 1 Damla mı kullanıyoruz siz kaç damla kullanıyorsunuz ?
Esinkaratas Mizmizmyrtle benim kızım 8 aylık doğduğundan beri 1 damla kullanıyoruz doktoru 1 damla yeterli demişti weellcare 600lük olandan kırmızı kutu bizimki 4.aydan beri onu kullanıyoruz