Birkaç yakınım fenistil jeli çok tavsiye etmişti tatil öncesi bize. Alıp kullanmadım ama bikaç kişi birden çok övünce belki şans verilebilir diye düşünüyorum. Ama sanırım 6 aydan sonrası içinmiş. Siz doktora ya da eczaneye bi sorun internetten bi bakın. Onlar bebekken kullanmış tatillerde hiç sinek böcek ısırmazdı diye anlattılar. Ama dediğim gibi kullanmadım ben, bi araştırın..